- pain

Nu är det gjort, annonsen åker upp på blocket om ett par dagar. Harry och Doris behöver ett nytt hem :/
Det gör så ont i hjärtat att jag nästan ångrar mig, men jag vet att det kommer bli bättre för dem att få bo med någon som har tid för dem, någonstans på landet där de kan springa ute och busa.
Jag har haft dem ett år nu, och dem kom till mig och hjälpte mig när jag hade det tungt. Dem har alltid funnits där när jag kännt mig ensam, gjort mig glad när jag kommer hem från jobbet.
Men nu är det dags, för deras skull. Jag tänker inte ge mig förrän jag hittar det bästa hemmet åt dem!


Over 'n Out



Kommentarer
Icka

Va synd att jag redan har en kisse. Annars hade dom kunnat flyttat till mig.

2012-09-08 @ 07:49:51
URL: http://ickasliv.blogspot.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

cheff

- It's all about me now

RSS 2.0