- 2013

Nu har jag fått skäll igen för att jag inte uppdaterar, så bäst jag gör det nu ;).
Jul och nyår kom och gick, jag fyllde hela 23 år och känner mig genast lite äldre och klokare ;)
Snart flyttar jag också, forhoppningsvis är vår nya lght klar då också.. Känner inte för att "halvflytta". Men så blir det nog :/ men så småningom har vi ett färdigt hem iaf :) har känts tomt sen katterna flyttade, men drt har gått bra. Dem har hamnat hos en kanonfamilj ute på landet. Dem är keliga och har fått känna på friheten med att gå utomhus :) idag ska jag packa ner julen också, börjar bli dags för det har jag hört :P iallafall, nu harjag skrivit en liten update iaf, på återseende!


Over 'n Out



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

cheff

- It's all about me now

RSS 2.0