- friiiday

Vilket betyder att det är lördag imorgon, yääy!!
Jobb 10-15, sen blire bärka i västerås, inte med jobbet för en gångs skull :P
Hantis i köping är stängt imorgon, så måste ju vidga våra vyer en aning ;)
Nu ska jag sova, mycket trevlig sysselsättning!!
Jag älskar känslan man har preciiiiis innan man somnar in, dvalan ;)
Dock drömmer jag sjukt konstiga saker, typ att jag är trött och bara vill sova, fast är i ettsällskap av massa människor som man umgås med.
Eller typ att jag har två fästmän(heter det så i plural?), och jag måste välja en av dem. fast ändå inte, för dem bryr sig inte om att jag har två?! Konstiga saker!!
Skulle vara ballt att tyda de drömmarna!

Over 'n Out



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

cheff

- It's all about me now

RSS 2.0