- miracle

Jag känner mig rätt tom.
Tomtomtom
Vet inte vad jag tänker eller känner.
Farmor kommer inte vakna och nu är det bara en fråga om när hon somnar in för gott.
Känns bara så absurt.. Hur kan det bli såhär?
Var ändå skönt att åka upp dit igår, hålla hennes hand och få säga hejdå.
Inte för att det gav någon mer klarhet, men bara det att få en sista stund.

Men känslorna i kroppen går upp och ner.
för en liten stund sen satt jag och bokade resa till london med juiccy och var superglad, sen kom tankarna på farmor, sen tio minuter senare var jag glad åt resan igen.
Är glad åt saker ena stunden, sen ploppar tankarna upp och man är ledsen igen.
Men det känns inte som att det är på riktigt faktiskt. Känslokaos!

Over 'n Out



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

cheff

- It's all about me now

RSS 2.0