- sleep

Idag har jag varit aktiv, en stund iaf ;)
Naglarna är snygga som alltid efter ett besök hos anna, spegeln står på tork och jag är trött :)
Dock hade jag köpt aaaalldeles för fint sandpapper, det tog åååår att slipa.
Jag tog då och åkte till cheapy och köpte grövre sandpapper.. Slipa, slipa, slipa så bra det blev!!
Har bara målat framsidan och två sidor,
Imorgon ska jag vända på kalaset och ta de två sidor som är kvar+ta kanten närmast in mot spegeln med en minipensel :)
Känner mig sjukt nöjd när man skapat något själv! (med skapat menar jag: fixat ett befintligt ting)
Stolt_tjej_90 !! :)
Nu ska jag krypa ner i sängen och lyssna på edward sharp & the magnetic zeros - Home!
Just nu är det min låt på repeat! :)

Over 'n Out



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

cheff

- It's all about me now

RSS 2.0