- tea-party

Såg precis en reklam från Lipton, där de visade sitt SVARTA te i pyramidpåse.
Är det bara jag som inte vet,
eller finns det fler färger på te i allmänhet?
Vet att det ibland kan ligga små bitar som typ frukt o bär o så, men?

- hej jag skulle vilja ha en kopp te.

- ja absolut. vill du ha rosa, grönt, blått, vitt eller det lite mer traditionella svarta?

- jag peeroovar det blåa idag! Kan jag få rosa socker till?

(så här ungefär skulle det låta om man beställer te på cafe i nuläget)

Bara jag som blir förvirrad? :P
-----------------------------------------------------
Nu till något helt annat.
Var till juiccy efter jobbet idag, hon bjöd på räkpaj och glass till efterrätt.
Hon skämmer ju bort mig nu för tiden.
Kanske har hon dåligt samvete för att hon skickade in en ansökan i mitt namn till FARMEN på tv4...
Vad tänkte hon nuuue??!!
Jag dör, skjut mig tack ;)

Over 'n Out



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

cheff

- It's all about me now

RSS 2.0