- TGIF

Önskar jag kunde vara happy åt att det är fredag, men jobbar imorgon så får va glad då istället ;)
Funderar på att göra en förändring i mitt liv, men vet inte om jag ska söka nytt jobb, plugga eller bara flytta så långt bort som det är möjligt..
För som det är nu, det håller inte!
Jag är så trött på jobbet, att pendla och att aldrig vara ledig på helgerna!
Nog för att jag är sjukt morgontrött, men skulle vilja ha ett 7-5 jobb, helst nu på en gång.
Kanske dra iväg med cirkus scott, såg att de behövde folk.. Dock vet jag inte vad jag skulle göra när säsongen är slut... Arbetslöshet, hej!
Ne usch, nu ska jag dricka kaffe och jobba.

Over 'n Out



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

cheff

- It's all about me now

RSS 2.0