- understand

Nu har jag nog förstått, en del.
Varför det blev som det blev och varför allt är som det är.
Dock önskade jag att du vart ärlig, från början. Det hade gjort allt så mycket lättare...tror jag.

Jossa försöker få med mig på tv, skickade(forhoppningsvis inte) in en ansöksn till farmen på tv4,
jag hoppas för guds skull att dem inte tycker jag passar in.
Sen tyckte hon ockdå vi skulle cara med i något som heter 'pengarna på bordet', där man tävlar i allmänbildning och kan vinna en miljon :P
Dock är jag nog inte särskilt allmänbildad, eftersom jag fick än kylskåpsmahnet där det står "om du inte lyckas övertyga eller övertala, förvirra dem"
Kan ju vara för att juiccy fick reda på att jag väldigt ofta hittar på svar och anledningar till hennes störda frågor.
Dock vore inte en miljon helt fel..
Kanske skulla dra med pappa ist? :P


Over 'n Out



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

cheff

- It's all about me now

RSS 2.0