- bra tjej

Bloggandet går trögt märker jag.. Har helt plötsligt ett hektiskt liv och hinner inte! :) Har insett att jag nog måste göra mig av med katterna någon gång i framtiden och det smärtar i hjärtat. Harry har protesterat när jag vart borta ett dygn, trots kattvakt. Han har även protesterat mot att jag sovit med stängd dörr, vilket betyder att han inte fått komma in och sova i sängen. Med protestera menar jag kissa i min säng. Har nu börjat ha dörren stängd även på dagarna, vilket verkar fungera ganska bra :) men det börja rycka i res-tarmen för lite långresande, ev. utomlandsjobb. Men det går inte så länge jag har dem.. Plus att någon har nästlat sig in i mitt liv och är extremt alkergisk mot dem.. Men ännu vet vi inte vart detta leder så jag tar inte till mågra drastiska åtgärder än. Först ska jag se hur det går när jag är i London :) Over 'n Out



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

cheff

- It's all about me now

RSS 2.0