- hell

nu vare ett tag sen igen..
har haft en kanonhelg!
midsommar hemma med familjen, massa mat och umgänge;)
kvällen bar av till kungsör, där det flödade av skratt och alkohol.. lite mycket alkohol kanske ;P
Men vad är inte en midsommar utan snapsar;)
lördagen startade lugnt, men slutade på greken med mat och öl, sen vidare på bishop med lite mer öl..;)
 
nu ligger jag i soffan kollar på lite kassa serier och insåg att jag har ont i halsen
Helt plötsligt har jag sjukt ont i halsen, hur får man det på tre timmar liksom?
hoppas bara det är något övergående, för jag orkar inte med en sjukvecka!
 
Nu blire lite mer drama på tvn ;)
 
 
Over 'n Out


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

cheff

- It's all about me now

RSS 2.0