- 1234..

Viiilken soooommaaaar det ääärr!!! ;)
Har vart så varmt och skönt i fyra dagar, hoppas http://klart.se">klart.se har rätt så det håller över helgen :)
Det ska ju yras för fulla muggar, då måste vi ha fint väder :)
Dock har jag allvarliga klädesproblem, långklänning, kort klänning, höga klackar, sandaler, vilka kläder för vilken dag? I-landsprobleem :)

Haft en skön dag idag, solat, latat mig och hämtat ut paket från posten ;)
I det paket låg en suuuperfin långklänning och ett par örhängen från gina tricot :)
Hann också fixa lite slingor på lillkusinen så hon blev ljusare :P

Nu ska jag kolla på scrubs innan jag tar en date med kudden och john blund :)

Over 'n Out



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

cheff

- It's all about me now

RSS 2.0