- bad time

Eller bedtime kanske..
Nu var det längesen jag uppdatera här, det beror på att jag vart buuuusy!
Lediga lata dagar, for runt med emma i västerås och på torsdagen tvättade jag heeeeela dagen och tvättade mina fönster! Eller det gjorde jag nog i onsdags...
Fredag och lördag jobbade jag. Hann också med en balfrisyr på lördagsmorgonen. Det blev skitabra och hon var glad :) dock glömde jag fota det så de får ingen se :P

Idag har jag bara latat mig, solade och fick köttfärslimpa hos mamsi och pappsi (inte samtidigt då)
Har glidit runt i shorts hela dagen och det betyder sooommaaar!! :)
Hoppas fina vädret håller i sig nu :)

Hittade fina ljuslyktor också, kändes somriga och bra :)

Over 'n Out



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

cheff

- It's all about me now

RSS 2.0