- heeelg

Måste säga att bara jobba tre dagar på en vecka är mycket skönt,
för nu tar jag helg i tre dagar!
Är lite nervös inför bilfärden, men hoppas min gps i telefon leder mig rätt :)

Dock blir det urnsättning för farmor❤ imorgon, lite blandade känslor inför det.
Sista delen och sen är det finito... Åååh, fan... Även om jag inte träffade farmor jämt när hon fanns, så var hon ändå där. Jag saknar henne och det gör ont i hjärtat.
Jag hade aldrig förlorat någon närstående innan det här och var inte förberedd på saknaden och det här hålet jag fått i hjärtat..
Ju mer man tänker på det, desto ondare gör det..
- Farmor, älskade lilla farmor, jag saknar dig! ❤

Samtidigt känns det som att den här förlusten har fört oss andra i familjen närmare varandra. Jag är så glad för att jag har dem allihopa, det gör allt lite lättare och vi läker ihop, tillsammans, för vi är en familj!

Over 'n Out



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

cheff

- It's all about me now

RSS 2.0