- måndag

Igen.. Dock jobbar jag bara två dagar sen är jag ledig igen två dagar :)

I helgen firade vi jennie som blivit ett år äldre. Vi drog ut på bmb och hade en superkväll! Igår var jag med henne och kollade när hon tatuerade sig, grymt snyggt blev det!
Igårkväll låg vi hemma på min soffa och bara mös, hade saknat mina bebisar efter en natt ifrån dem. Hur ska det gå i höst när jag är borta två veckor?! Den dagen den sorgen.

Idag blir det jobb, sitter på tågstationen och väntar :/
Var och valde golv till köket imorse, skönt att få skiten utbytt, ser ju förjävligt ut just nu :P
Hoppas bara de kommer snart så man slipper vänta ett år till :)

Over 'n Out



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

cheff

- It's all about me now

RSS 2.0